Halaman

Isnin, 18 Februari 2019

Apabila Pendakwah Nak Jadi Emak Bapak Kita?


duit pencen hj setiap bulan p mana? RM4500
Hari ini aku beritahu. Itu pun kau tanya. Aku infakkan ....
utk apa??? infaq tu sunat. hutang tu wajib
ramai orang complain pasal hj kat saya
Aku dah tak ada tanggungan lain kecuali Adibah. Ibunya tak perlu wang. Komplen pasal apa?
tidak kan adibah perlukan rm4500 tiap2 bulan
Kalau boleh merosakkan nama Majlis Dakwan Negara, aku undur diri. Aku lebih senang bergerak sendirian dengan cara aku.
(Masih dalam suasana perbincangan akademik tanpa membabitkan perasaan).
sy bukan suka nak buang org sesuka hati. hj kena confront dgn sy. apa aktiviti hj.

OK,Tunggu saya balik.
dah la amik baiah dgn guru sesat
sy kenal syeikhul zainal tu
Aku dah lama keluar.
siapa guru hj sekarang?
Ini buikan forumnya. First thing first. Aku minta bantuan. Kalau tak nak bantu, aku tak paksa. Serah kunci itu pada Sam. Tiga hari lalu aku suruh Sam buka dengan menjolok penyangkutnya. TQ. Bye!
cikgu sam sendiri tidak bantu hj. dia call sy
la ni sy tidak nak hj buat loan lagi
kata istri jutawan. p la berbaik dgn dia.
Aku ada maruah dan digniti. Biar aku susah, aku tak pinjam sejak dulu.
itu bukan pertahankan maruah. tapi bertuhan ego. tidak cari titik persamaan untuk selesai dan berdamai.
Sorry! Aku sedang berurusan dengan seseorang sekarang. Bye!
jawab la sekarang. direct to the point
Assalamualaikum
ustaz salleh nak balik kemboja esok
hj kata ada al-quran & duit infaq utk kemboja kan
kena bagi kat dia malam ni
Wow! Nak balik baru jumpa. Koleksi eksklusif rotan dan rotan sintetik hasil tangan anak Indonesia yang terkenal kreatif dan inovatif. Dalam usaha membangun 'portal' ala Lazada, sesuai dengan konsep syarikat, Studio Sang Pencerita akan membuat pilihan dan penilaian produk dan perkhidmatan sebelum membuat 'endorsement. ' Ini antara produk awal 'Pilihan Sang Pencerita. '
Zed terlepas sembang video anda.
10 Februari 2019 11:08 PTG

Di mana? Boleh saya dapatkan kereta saya balik? Saya dah sampai pukul 6.00 pagi tadi.
Zed terlepas sembang video anda.
10 Februari 2019 11:24 PTG

Zed terlepas sembang video anda.
11 Februari 2019 7:41 PAGI

Zed terlepas panggilan anda.
11 Februari 2019 7:41 PAGI

Zed terlepas panggilan anda.
11 Februari 2019 7:46 PAGI

Anda menelefon Zed.
11 Februari 2019 7:54 PAGI

Assalamualaikum hj zul
nanti sy serahkan
kereta ada di mawarku
Sesi Perbualan Tamat

Tiada ulasan: